Nieuw Merk Groningen

donderdag 19 december 2019

Nieuw Merk Groningen

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien, is het merk Groningen flink opgefrist. “Er Gaat Niets Boven Groningen” is (gelukkig) gebleven, maar in een heel nieuw jasje. Op de website merkgroningen.nl kan je hier veel meer over vinden. Leuk om te zien is dat Westerwolde  best veel voorkomt in de nieuwe uitingen van Marketing Groningen. Ons thema Grensland Vestingland past heel goed bij de gekozen merkidentiteit van Groningen.

Omdat de oude huisstijl ook verwerkt is in de stijl waarmee we als Westerwolde naar buiten treden, gaan wij nu opnieuw kijken naar onze Westerwolde-promotie. Ook omdat de nieuwe merkstrategie van Groningen meer mogelijkheden geeft om als regio en als ondernemer er je eigen invulling aan te geven. Hoe dit er precies uit gaat zien, is nog niet duidelijk. We zijn er druk mee bezig en we houden jullie via deze nieuwsbrief op de hoogte.

Deel deze pagina